beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen en de betaling intrekken.

  • 10 mei 2017
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Ik heb meerder malen geprobeerd mijn abonnement te beëindigen zonder succes. Ik wil absoluut mijn abonnement niet voortzetten omdat ik niet meer in Nederland woon. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?? Het is zo frustrerend dat het niet lukt en deze daardoor automatisch verlengt word en van mijn rekening word gehaald. Graag mijn abonnement beëindigen en de betaling intrekken! 
icon

Beste antwoord door Denice NS 10 mei 2017, 10:41

Hi Laura. Welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat het tot op heden niet is gelukt je abonnement te beëindigen. Om dit zo snel mogelijk te kunnen oplossen wil ik je adviseren even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (vanuit het buitenland: 0031-307515250) of even een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Mij een privébericht sturen mag ook. Ik ontvang dan graag je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik moet er wel bij vermelden dat de doorlooptijd van het forum wat langer kan zijn omdat ik niet altijd online ben. Mocht je een ander contactkanaal kiezen geef dan duidelijk aan dat je in het buitenland zit. Wanneer dit niet duidelijk is zal je abonnement namelijk worden beëindigd met de verplichting om deze bij een automaat van je OV-chipkaart te verwijderen. Aangezien je in het buitenland zit is dat natuurlijk geen optie dus dient je abonnement op een andere wijze (zonder het verwijderen van je abonnement bij de automaat) beëindigd te worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Laura. Welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat het tot op heden niet is gelukt je abonnement te beëindigen. Om dit zo snel mogelijk te kunnen oplossen wil ik je adviseren even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (vanuit het buitenland: 0031-307515250) of even een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Mij een privébericht sturen mag ook. Ik ontvang dan graag je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik moet er wel bij vermelden dat de doorlooptijd van het forum wat langer kan zijn omdat ik niet altijd online ben. Mocht je een ander contactkanaal kiezen geef dan duidelijk aan dat je in het buitenland zit. Wanneer dit niet duidelijk is zal je abonnement namelijk worden beëindigd met de verplichting om deze bij een automaat van je OV-chipkaart te verwijderen. Aangezien je in het buitenland zit is dat natuurlijk geen optie dus dient je abonnement op een andere wijze (zonder het verwijderen van je abonnement bij de automaat) beëindigd te worden.

Reageer