beantwoord

Hoe kan ik mijn bankrekening nummer van mijn ns wijzigen

  • 16 mei 2016
  • 2 reacties
  • 752 Bekeken

Hoe kan ik mijn bankrekening nummer van mijn ns wijzigen
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 mei 2016, 09:47

Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Voor de volledigheid: het rekeningnummer dat gebruikt wordt voor automatisch opladen van het saldo op uw OV-chipkaart kunt u niet wijzigen via Mijn NS. Dat moet via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Voor de volledigheid: het rekeningnummer dat gebruikt wordt voor automatisch opladen van het saldo op uw OV-chipkaart kunt u niet wijzigen via Mijn NS. Dat moet via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl.
Zie: https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/wijziging-rekeningnummer-12282/index1.html#post77467
Als u houder van een van de nieuwe abonnementen bent, dan kunt u uw rekeningnummer wijzigen in Mijn NS. U gaat dan naar Mijn producten en klikt vervolgens op de knop "Details en wijzigen" bij uw abonnement. Vervolgens klikt u dan op de link "Wijzigen" achter uw rekeningnummer.
(Dat antwoord zou inmiddels ook voor alle Voordeelurenabonnementen moeten gelden.)

Reageer