beantwoord

Hoe kan ik mijn daluren abonnement omzetten van 1e naar 2e klas ?

• 24 maart 2014
  • 5 reacties
  • 637 Bekeken

Geen
icon

Beste antwoord door Loes 24 maart 2014, 13:38

Hoi Peter,

Ik weet niet of u voortaan altijd met de tweede klas wil reizen of een dagje. Als het voor een dag is, kan het bij de kaartautomaat, kies dan voor laden overige producten en dan de gewenste klasse. Wilt u voortaan altijd tweede klas reizen, dan kan dat via een eigen account bij MijnNS, hierbij een link voor eventueel een aanvraag voor Mijn NS.
Hier kunt u het dan wijzigen en ik vermoed dat u daarna nog langs de kaartautomaat moet om de wijziging ook op uw OV-chipkaart te laden, maar dat zal er ongetwijfeld duidelijk bij staan.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Peter,

Ik weet niet of u voortaan altijd met de tweede klas wil reizen of een dagje. Als het voor een dag is, kan het bij de kaartautomaat, kies dan voor laden overige producten en dan de gewenste klasse. Wilt u voortaan altijd tweede klas reizen, dan kan dat via een eigen account bij MijnNS, hierbij een link voor eventueel een aanvraag voor Mijn NS.
Hier kunt u het dan wijzigen en ik vermoed dat u daarna nog langs de kaartautomaat moet om de wijziging ook op uw OV-chipkaart te laden, maar dat zal er ongetwijfeld duidelijk bij staan.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.
Overigens ga ik er vanuit dat u een Dal Voordeelabonnement hebt.
Dag Loes,

Dank voor dit bericht.
Graag gedaan. 😳
Badge
Dank voor je antwoord Loes. Hopelijk is het duidelijk voor Peter.dewilde35. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'.

Reageer