beantwoord

Hoe kan ik mijn kind laten meereizen met mij?

• 20 maart 2019
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Goedemorgen, ik heb een gewone OV-chipkaart... hoe moet het eigenlijk dat ook mij 4 jaar oud kind gratis mag meereizen? Die kindvrij abonnement of zo, maar moet ik dus ook wat abonnement? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Slidestops 20 maart 2019, 10:31

U kunt voor uw kind een eigen persoonlijke ov-kaart aanvragen à €7.50 en daar het kids vrij abonnement op zetten. Zelf heeft u geen abonnement nodig. Het alternatief is een railrunner. Deze kost €2.50 per keer.

Helemaal gratis is meereizen dus nooit. Als u meer als 3x de trein gebruikt in 5 jaar, is een kids vrij abonnement het goedkoopst.
Bekijk origineel

5 reacties

Je kunt zijn/haar OV-chipkaart inderdaad koppelen aan je eigen account. Veel plezier met het abonnement!
Heb meteen voor hem een persoonlijke OV chipkaart aangevraagd en neem aan dat als die komt, kan ik die account koppelen en bij zijn abonnement Kids vrij op zetten. Dus moet helemaal goed komen.😉
Hallo JoP en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops al aangeeft, waarvoor dank overigens, dien je het abonnement op een OV-chipkaart met de gegevens van je dochter erop aan te vragen. Via onze website kun je beide in 1 keer regelen. Kun jij hiermee uit de voeten?
Oke, bedankt voor uw antwoord 😉
Reputatie 7
U kunt voor uw kind een eigen persoonlijke ov-kaart aanvragen à €7.50 en daar het kids vrij abonnement op zetten. Zelf heeft u geen abonnement nodig. Het alternatief is een railrunner. Deze kost €2.50 per keer.

Helemaal gratis is meereizen dus nooit. Als u meer als 3x de trein gebruikt in 5 jaar, is een kids vrij abonnement het goedkoopst.

Reageer