beantwoord

Hoe kan ik mijn kortingskaart koppelen aan mijn ovkaart?

• 1 juli 2016
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Hoe kan ik mijn kortingskaart koppelen aan mijn ovkaart?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 juli 2016, 16:51

Hallo marieke hermans en welkom op het NS Serviceforum.

De vraag is een beetje onduidelijk. Ik heb een vermoeden dat je je een nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen terwijl je in het bezit bent van een abonnement. Als je een duplicaat hebt aangevraagd dan zal het abonnement er automatisch opstaan, als dit niet het geval is dan kunnen wij het abonnement overzetten mits de oude OV-chipkaart is geblokkeerd. Daarvoor kan je mij een privebericht sturen, dit doe je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Vermeld daarbij de NAW-gegevens,geboortedatum en het OV-chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Bekijk origineel

3 reacties

Als ik mij niet vergis, is dat op een anonieme kaart onmogelijk en op naam gaat dat automatisch via de NS. Bij de kaartjes automaat op het station kun je het sowieso zichtbaar maken.
Hallo marieke hermans en welkom op het NS Serviceforum.

De vraag is een beetje onduidelijk. Ik heb een vermoeden dat je je een nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen terwijl je in het bezit bent van een abonnement. Als je een duplicaat hebt aangevraagd dan zal het abonnement er automatisch opstaan, als dit niet het geval is dan kunnen wij het abonnement overzetten mits de oude OV-chipkaart is geblokkeerd. Daarvoor kan je mij een privebericht sturen, dit doe je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Vermeld daarbij de NAW-gegevens,geboortedatum en het OV-chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Ik heb helaas nog niet alle informatie van marieke hermans ontvangen. Ik hoop deze alsnog te ontvangen zodat ik dit probleem voor haar kan oplossen.

Reageer