beantwoord

Hoe kom ik aan een kopie of bewijs van mijn Traject Vrij Abonnement?

• 16 June 2014
  • 3 reacties
  • 1158 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hij staat niet in mijn NS en op de OV chipkaartsite wordt mijn abo niet eens herkend. Ik heb een kopie van mijn abo nodig voor het aanvragen van een parkeervergunning bij het station.
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 June 2014, 11:40

Bekijk origineel

3 reacties

Ik mag toch aannemen dat dat abonnement op jouw OV-chipkaart staat.
De gemeente (parkeerbeheer) zal geen genoegen nemen met een foto van het scherm waarop de produkten op jouw OV-chipkaart staan.

Wellicht dat een servicebalie jouw OV-chipkaart kan uitlezen en een uitdraai kan maken van de produkten die op jouw kaart staan, dus inclusief dat maand abonnement.

Beste Saskia 69, Welkom op het NS Service Forum. Goed om te zien dat ook jij je weg naar het NS Service Forum hebt gevonden. Ik wil je vraag graag beantwoorden. Om welk abonnement gaat het? In dit geval wil ik hier graag een schriftelijke bevestiging naar je toesturen hoor, deze kan je dan tonen bij de gemeente.

Zou je mij je NAW-gegevens en geboortedatum willen toesturen in een privébericht? Dan kan ik je een brief toesturen met daarin de bevestiging van je afgenomen producten.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Beste NS,
na even hebben moeten wennen zie ik inmiddels ook de voordelen in van het nieuwe Traject Vrij abonnement. Echter een ding vind nog steeds ENORM on-klantvriendelijk en vervelend; waarom duurt het zo lang voordat er een factuur van online staat? Wanneer ik een product koop van €250,- wil ik die gewoon zo snel mogelijk kunnen declareren bij mijn werkgever. Nu lukt dat vaak niet omdat het maarliefst vijf dagen duurt terwijl de kaartautomaat die altijd onmiddellijk kon uitprinten? Ik hoop enorm op verbetering in de toekomst.
Vriendelijke groet,
Sjoerd

Reageer