beantwoord

Hoe kom ik nog aan zo'n geel beschermhoesje voor mijn ov-chipkaart?

• 22 september 2014
  • 14 reacties
  • 1152 Bekeken

Hallo,
Ik heb het hoesje nooit ontvangen, maar ik zou hem wel graag willen hebben. Kan ik deze nog krijgen?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 23 september 2014, 08:33

Hallo Lydiated, Als je mij een privebericht stuurt met je NAW gegevens en geboortedatum ga ik je alsnog een OV-chipkaarthoesje toesturen. Groet, Marjan
Bekijk origineel

14 reacties

volgens mij kon je die hoesjes krijgen bij aanschaf van ov-chipkaart bij NS abonnement. verder werden ze ook weggegeven op de grote stations rond om 9 Juli.

Geen idee of j ze nu nog kan krijgen
Hallo Lydiated, Als je mij een privebericht stuurt met je NAW gegevens en geboortedatum ga ik je alsnog een OV-chipkaarthoesje toesturen. Groet, Marjan

Oke, zal ik doen. Dankje.
Hallo, ik wil ook graag zo'n geel hoesje voor mijn OV. Krijg ik die vanzelf of moet ik die bestellen? Sinds 2 september heb ik een OV
Je mag me een privébericht sturen met NAW-gegevens Rick2908
LS,

Zijn er nog gele ov-hoesjes beschikbaar? Zo ja, is het mogelijk om deze te verkrijgen?

Mvg,

Amvedkar Abdoelkhan.
Hallo Amvedkar,

We kunnen de gele OV-chipkaart hoesjes nog steeds naar je toesturen. Kan je je NAW gegevens en geboortedatum doorgeven in een privebericht? Dan stuur ik er een naar je op.

Groet,
Marjan
Hallo,

Ik heb een ov-chipkaart maar ik heb er geen gele hoesje bij gekregen. Kan ik die nog krijgen?

Mvg
Badge
Hallo,

Ik heb een ov-chipkaart maar ik heb er geen gele hoesje bij gekregen. Kan ik die nog krijgen?

Mvg

Je mag mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Graag zou ik ook een hoesje ontvangen, helaas niet bij mijn abonnement gekregen.
Graag zou ik ook een hoesje ontvangen, helaas niet bij mijn abonnement gekregen.

Ik stuur je graag een hoesje na als je in het bezit bent van een NS-abonnement. Je mag mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.
hallo,
Zou ik ook een geel hoesje kunnen ontvangen voor mijn ov-chipkaart?
ik heb hem niet bij mijn kaart gekregen.
Ook jij mag een privébericht sturen, N.Stive. Als je op mijn naam en 'Stuur bericht' klikt, met daarbij je adres en volledige naam, maak ik het in orde.
Ook jij mag een privébericht sturen, N.Stive. Als je op mijn naam en 'Stuur bericht' klikt, met daarbij je adres en volledige naam, maak ik het in orde.

ga ik doen!

Reageer