beantwoord

Hoe krijg ik de korting van een ex-student op mijn nieuwe chipkaart?

• 24 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Eind augustus ben ik afgestuurd en nu hoorde ik via een vriendin dat je een jaar na je studie korting krijgt op verschillende abonnementen. Graag zou ik het abonnement van het dal uren voordeel willen afsluiten, alleen moet je om de korting te kunnen activeren en kortingscode invoeren. Echter heb ik een nieuwe chipkaart aan moeten vragen omdat mijn oude kaart in november verloopt. Nu pakt hij de kortingscode alleen op mijn oude kaart en niet op mijn nieuwe kaart. Dus nu weet ik niet hoe ik er voor zorg dat ik het abonnement op mijn nieuwe kaart krijg.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 24 oktober 2014, 11:28

De actiecode moet altijd exstudent[oud ov nummer] zijn ongeacht op welke kaart het abonnement geladen gaat worden. Bij de kaartkeuze mag je kiezen tussen gratis een nieuwe kaart te ontvangen of je vult het nummer in van de nieuw gekochte kaart die je al in je bezit hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo,

Je bent in aug dus gestopt en wilt nu een gratis Dal Voordeel abonnement aanvragen. Het klopt inderdaad alleen mogelijk op de OV kaart waar het studentenreisproduct op heeft staan.

De actiecode is na het beƫindigen van het Studentenreisproduct slechts 3 maanden geldig en is eenmalig te gebruiken.

Of het mogelijk is om het op een nieuwe OV kaart kan iemand je van NS verder mee helpen.

Succes.
Reputatie 4
Badge
De actiecode moet altijd exstudent[oud ov nummer] zijn ongeacht op welke kaart het abonnement geladen gaat worden. Bij de kaartkeuze mag je kiezen tussen gratis een nieuwe kaart te ontvangen of je vult het nummer in van de nieuw gekochte kaart die je al in je bezit hebt.
Hallo Lisannevanlith,

De actiecode die je kunt gebruikten voor de korting is Exstudent3528.... Je gebruikt hierbij het 16-cijferige kaartnummer van de OV-chipkaart waar je Studentenreisrecht op heeft gestaan. In het bestelproces kun je aangeven of je het abonnement op je huidige OV-chipkaart wilt zetten of een nieuwe wilt bestellen,dit staat los van de actiecode. De actiecode blijft hetzelfde ongeacht welke keuze je maakt.

Groet,
Marjan

Reageer