beantwoord

Hoe krijg ik geld terug?

Probleem! Ik ben mn ov-chipkaart verloren, en ik moest net op dat moment een weekend met de trein reizen. Een nieuwe kaart is gelukkig zo aangevraagd, maar ik moest wel wat meer geld betalen voor een papieren kaartje. Ik heb namelijk zo'n veertig procent kortingskaart, waarmee ik in de daluren met korting reis. Volgens een nsmedewerker was dat geen probleem, en kon ik de extra kosten die ik maakte achteraf declareren. Nu vind ik op de website daar niets over terug. Daar staat alleen info over hoe je geld kunt terugvragen na vertraging. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 augustus 2014, 17:45

U vindt op deze pagina meer informatie over reizen na verlies van uw OV-chipkaart met abonnement van NS.
Bekijk origineel

4 reacties

Gewoon even een briefje sturen naar NS met een korte uitleg daarbij. Dan is de kans erg groot dat het verschil wordt vergoed.
Badge +3
U vindt op deze pagina meer informatie over reizen na verlies van uw OV-chipkaart met abonnement van NS.
Heeft u wel netjes via deze site een vervangende kaart aangevraagd, zodat uw abonnement op de nieuwe kaart wordt gezet?
Badge
Beste Jajatessa, welkom op het forum. Heb je nog een andere persoonlijke of een anonieme OV-chipkaart? De link van Tochjo is juist, we kunnen een tijdelijk reisrecht op een andere OV-chipkaart zetten (3 weken geldig). Wil je dat ik een tijdelijk reisrecht voor je klaarzet, dan mag je mij een privébericht sturen met je naw- gegevens en je OV-chipkaartnummer.

Reageer