beantwoord

Hoe kun je een 1eklas ticket aangeven bij inchecken of kan dat niet

  • 16 June 2022
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb een Flex dal vrij abonnement voor de 2e-klasse. Maar wil een keer vanwege de verwachte drukte komen weekend 1e-klas reizen. Hoe krijg ik dat voor elkaar tijdens het inchecken?

Of moet ik dan een online ticket kopen?

icon

Beste antwoord door MoDe 17 June 2022, 00:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt via de app of MijnNS aangeven dat je 1e klas wilt reizen. Dit kan tot 15 minuten na het inchecken. Als je verwacht meerdere keren in een maand 1e klas te reizen dan kun je beter kiezen voor een upgrade van jouw abonnement.

Bedankt voor je reactie. Ik heb het na veel zoeken ook gevonden. Wat is de site soms ondoorgrondelijk. 

Op het ene scherm is Abonnementen een overzicht van mogelijke abonnementen en in een ander scherm zie je welk abonnement je hebt. 

Ik heb het idee dat door de bomen het bos niet meer wordt gezien en de website, voor mij althans, frustrerend en irritant. En dat geldt niet alleen voor NS. 

Badge +3

Klopt, het algemene menu dat je op bijna elke NS pagina vindt (dus ook in Mijn NS) heeft ook een item Producten/Abonnementen. Dat is inderdaad verwarrend, zeker als Mijn NS traag laadt of een storing heeft.

 

Reageer