beantwoord

Hoe lang gaat de technische storing nog duren? (verholpen)

• 8 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb een factuur nodig. Hoe lang gaat de technische storing nog duren? Ik moet nu voor 2 maanden het bedrag van het abonnement voor schieten!
icon

Beste antwoord door Brian NS 8 oktober 2014, 18:22

Beste jkraro,

Welkom op het NS serviceforum. Normaal gesproken moet je de factuur na bestelling snel kunnen terugzien in je Mijn NS account. Er is op dit moment een storing waardoor het langer duurt dan gebruikelijk, ik hoop dat dit zsm is opgelost. Een tijdsindicatie durf ik niet te geven. Zou je een privebericht kunnen sturen met je gegevens? Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan doen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Uitgaande van de eerdere storingen (die zijn er inmiddels bijna wekelijks) kan niemand daar een zinnig woord over zeggen. En als ze wel wat zeggen dan is zeggen ze waarschijnlijk 'na het weekend' of iets anders vaags.

Ook ontzettend raar dat NS storingen en onderhoud in dit geval door elkaar gebruikt... Mocht er nog iemand van NS reageren op dit topic, dan kun je een niets zeggende reactie verwachten als 'wat ontzettend vervelend dat je hinder ondervindt van deze storing. We werken achter de schermen ontzettend hard om het probleem te verhelpen. We kunnen helaas nog niet zeggen hoe lang het gaat duren'.
Beste jkraro,

Welkom op het NS serviceforum. Normaal gesproken moet je de factuur na bestelling snel kunnen terugzien in je Mijn NS account. Er is op dit moment een storing waardoor het langer duurt dan gebruikelijk, ik hoop dat dit zsm is opgelost. Een tijdsindicatie durf ik niet te geven. Zou je een privebericht kunnen sturen met je gegevens? Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan doen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.