beantwoord

hoe moet ik de dal uren op zeggen

  • 13 september 2016
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

ik zit met een probleem mijn dochter heeft een OV-chipkaart waar een abbo op zit hoe alleen ik krijg nu de kosten van 50 euro om het te verlengen alleen als ik her stop zet is zij de abbo kwijt hoe moet ik die dal uren op zeggen zodat zij wel de abbonement behoudt
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 september 2016, 20:20

U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice om te informeren hoe u het rekeningnummer kunt wijzigen in dat van uw dochter. Normaal kunt u dat zelf doen via Mijn NS, maar omdat de tenaamstelling hier ook moet wijzigen, raad ik u aan het via de klantenservice te doen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice om te informeren hoe u het rekeningnummer kunt wijzigen in dat van uw dochter. Normaal kunt u dat zelf doen via Mijn NS, maar omdat de tenaamstelling hier ook moet wijzigen, raad ik u aan het via de klantenservice te doen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer