beantwoord

Hoe online Dalvoordeel abonnement stopzetten?

• 7 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 216 Bekeken

Ik kan het online via 'Mijn NS' niet vinden, dus vandaar via deze weg: Ik wil mijn Dalvoordeel abonnement afzeggen gezien ik voor een jaar in het buitenland verblijf. Hoe doe ik dat?

Bij deze heeft u alle bevoegdheid om het abonnement zsm stop te zetten, want ik wil graag geen onnodige kosten maken.

Bvd en mvg,
Erinke
icon

Beste antwoord door Sivan NS 7 oktober 2016, 14:30

Hoi Erinke, en welkom op het forum!

Wanneer vertrek je naar het buitenland? Ik raad je aan om voorafgaand jouw vertrek even te bellen met 030-7515155 en het abonnement stop te zetten. Nadat dit is gedaan, dien je de opzegging nog op te halen bij de kaartautomaat. Dit kan natuurlijk alleen wanneer je nog in Nederland bent. Gaat dat lukken?

Succes!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Het snelst is even bellen, u zult de beëindiging moeten verifiëren op de kaartautomaat.
Hoi Erinke, en welkom op het forum!

Wanneer vertrek je naar het buitenland? Ik raad je aan om voorafgaand jouw vertrek even te bellen met 030-7515155 en het abonnement stop te zetten. Nadat dit is gedaan, dien je de opzegging nog op te halen bij de kaartautomaat. Dit kan natuurlijk alleen wanneer je nog in Nederland bent. Gaat dat lukken?

Succes!
Hoi Sivan,

Dat gaat niet meer lukken helaas. Ik zit al in het buitenland, dus kom niet meer in de buurt van een kaartautomaat. Is er ook een andere optie dan bellen? De belkosten zullen voor mij de pan uit rijzen...

Ik hoor het graag, bvd!
Hi Erinke! Dat wordt natuurlijk wel wat lastiger 🙂 Aangezien je in het buitenland bent en geen beeindiging kan ophalen bij een kaartautomaat wil ik je verzoeken om mij een privebericht te sturen om dit op te lossen. Je kan mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Hallo!
Ik heb voor mijn vertrek naar het buitenland mijn WeekendVrij abonnement stopgezet. Alleen is het mijn familie niet gelukt om op tijd stop te zetten bij een automaat en nu is deze optie ook niet meer te zien op de NS automaat.

Moet ik het opnieuw aanvragen of is er een snellere manier?
En is het mogelijk dat mijn familie dit doet? Welke gegevens hebben zij daar voor nodig?

Jennifer
Reputatie 7
Op de eerste vraag; ja dat kan en is ook de snelste manier, als je familie inderdaad de kaart voor de automaat houdt en de bestelling ophaalt; in dit geval de annulering. Dit is ook de snelste manier..
Hallo JennHaes,
Wanneer de opzegging is verlopen is het niet meer mogelijk om het abonnement stop te zetten bij de automaat. Het is dan van belang dat er opnieuw een bestelling klaar komt te staan en dan kan je familie deze ophalen bij de automaat. Je mag mij even een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum. Dit kun je doen door te klikken op mijn naam en vervolgens 'Stuur bericht'.

Reageer