beantwoord

Hoe ontvang ik het teveel betaalde terug bij een voordeeluren abbonnement

  • 16 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Wegens ziekte zijn ze alleen maar gebruikt op 1 Jan. 2014
icon

Beste antwoord door Hertog 16 oktober 2014, 12:11

Van restitutie met terugwerkende kracht zal nooit sprake kunnen zijn.

Als u uw abonnement langer dan 1 jaar hebt, kunt u het per maand opzeggen.

Betaald abonnementsgeld over de dan nog niet verschenen maanden wordt normaliter gerestitueerd.
Bekijk origineel

2 reacties

Van restitutie met terugwerkende kracht zal nooit sprake kunnen zijn.
Als u uw abonnement langer dan 1 jaar hebt, kunt u het per maand opzeggen.
Betaald abonnementsgeld over de dan nog niet verschenen maanden wordt normaliter gerestitueerd.
Hallo Spoorwegen! Leuk om te zien dat je de weg naar het NS serviceforum hebt gevonden. Ik heb je topic verplaatst naar abonnementen, omdat het daar beter tot zijn recht komt en andere lezers het dan makkelijker kunnen vinden. Daarnaast heb ik het antwoord van Hertog als beste gemarkeerd. Het klopt inderdaad dat we je daar geen restitutie voor kunnen bieden. Wel kunnen we samen kijken naar de eerst mogelijke einddatum waarop we je abonnement kunnen stopzetten. Mocht je dus niet meer van plan zijn om te gaan reizen en je abonnement willen beëindigen dan mag je mij een privéberichtje sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer.

Reageer