Voor keuzedagen heb je dalvoordeel-abonnement nodig, maar: ‘Keuzedagen zijn niet beschikbaar voor NS Flex-abonnementen.’ De dalvoordeelversie binnen Flex kan dus niet. Ik wil daarom binnenkort mijn Flex wijzigen in een flexloos Dalvoordeelabonnement, maar in ‘mijn NS’ lijk ik alleen te kunnen wijzigen naar andere flexvormen, niet naar flexloos. Hoe los ik dit op?
Hoe overstappen van Flex naar gewoon dalvoordeel
Beste antwoord door bahnrider
Tip/hint: het is wellicht -zolang het nog kan- beter om gewoon apart een geheel nieuw ABO met DV en die keuzedaagjes te bestellen-is dan toch gratis als kaart, en de huidige kaart op FLEX basis te zetten-er staat dan wel dat dat 10 eur kost, maar dat klopt niet als je al een dgl.ABO hebt lopen. In een aantal gevallen is het handig 2 kaarten te hebben en je kan zo met B-T-M blijven reizen op betalen achteraf zonder steeds om saldo te hoeven denken. Besteltijd is 7 dagen voor zoiets. Moet wel geheel telefonsich tegenwoordig, dacht ik, vanwege die keuzedaagjes
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.