beantwoord

Hoe snel is een bestelling beschikbaar?

• 23 februari 2021
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Beste NS, 

Hoe lang moet ik wachten tot ik mijn activatiemail ontvang na mijn bestelling van NS Flex?

icon

Beste antwoord door Robert B 23 februari 2021, 13:52

Heb je NS Flex nieuw besteld en een ingangsdatum in de toekomst gekozen? Dan krijg je de activatiemail (bestelling ophalen bij automaat) kort na middernacht op die dag. Ik neem aan dat je al wel een bevestigingsmail hebt gehad?

Een wijziging binnen Flex is actief zodra je het nieuwe abonnement in Mijn NS ziet staan. De bevestigingsmail kan ook daarbij soms wat langer op zich laten wachten, maar 24 uur is wel erg lang. Meestal is het binnen een kwartier.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Ik zou even contact opnemen met de klantenservice via telefoon, chat, Twitter of Facebook. Zij kunnen meekijken en zien of er misschien iets misgaat. 

Badge +3

Heb je NS Flex nieuw besteld en een ingangsdatum in de toekomst gekozen? Dan krijg je de activatiemail (bestelling ophalen bij automaat) kort na middernacht op die dag. Ik neem aan dat je al wel een bevestigingsmail hebt gehad?

Een wijziging binnen Flex is actief zodra je het nieuwe abonnement in Mijn NS ziet staan. De bevestigingsmail kan ook daarbij soms wat langer op zich laten wachten, maar 24 uur is wel erg lang. Meestal is het binnen een kwartier.

Reputatie 2

Hoi SandraBD. Zou je normaal gesproken binnen een uur moeten hebben.

Binnen 1 uur flex reizen als je al een OV‑chipkaart hebt

Ik wacht al 24 uur en heb al een persoonlijke ov kaart. Er gaat dan iets mis, begrijp ik hieruit?

Hi SandraBD. Welkom bij de Community.

De mail is ook niet in je ongewenste berichten terecht gekomen? Zo niet, dan lijkt het er inderdaad op dat er iets mis is gegaan en kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice.

Reageer