beantwoord

Hoe snel kan ik daluren opladen op persoonlijke ov chipkaart

• 10 april 2014
  • 3 reacties
  • 883 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Als ik vanavond dalurenabonnement bestel, kan ik die dan zaterdagp mijn persoonlijke ov chipkaart laden?
icon

Beste antwoord door Jurgen 10 april 2014, 21:01

Ja. Deze kunt u, indien u al een persoonlijke ov-chipkaart hebt (wat zo schijnt te zijn), kunt u deze binnen enkele uren ophalen bij de kaartautomaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Ja. Deze kunt u, indien u al een persoonlijke ov-chipkaart hebt (wat zo schijnt te zijn), kunt u deze binnen enkele uren ophalen bij de kaartautomaat.
Hallo Els,

Welkom op het NS Serviceforum. Indien je persoonlijke OV-chipkaart nog minimaal acht weken geldig is, kun je het abonnement via onze website bestellen en zou je dezelfde dag nog gebruik kunnen maken van je nieuwe abonnement. Wat Jurgen aangeeft is dus helemaal goed.

Je topic heb ik naar het forum 'abonnementen' verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,

Herman NS
handig om te weten; als je via je ns-account inlogt en een dalurenkaart bestelt dan gaat deze pas in per eerste van de maand, je kunt geen optie kezen waarbij hij meteen ingaat.
als je niet inlogt maar gewoon via de ns-website een dalurenkaart bestelt en in het bestelproces je ov chipnummer invoert dan gaat het daluren abo wel diezelfde dag in. ook bij kopen aan de balie is dat laatste zo. Ingewikkeld, maar goed 😉 Moet je netweten.

Reageer