beantwoord

Hoe staat het met de plannen voor een treinabonnement (€19 per jaar) met 20% korting in de daluren?

• 20 juni 2016
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Voor de klant die minder vaak reist zou er in 2009 een nieuw goedkoop abonnement
komen waarmee hij voor slechts 19 euro een jaar lang 20% korting krijgt in de daluren.
NS verwachtte zo nog meer reizigers een aantrekkelijke mogelijkheid te bieden om buiten de spits goedkoper te reizen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 juni 2016, 15:29

Wow, 2009. Dat is even geleden. Het lijkt me duidelijk dat we inmiddels de keuze hebben gemaakt dit abonnement niet in te voeren. We zijn ook van mening dat er keuze genoeg is binnen ons huidige assortiment. De plannen uit 2009 zullen in de ijskast zijn gezet en zouden daar best nog wel lang kunnen blijven liggen.
Bekijk origineel

5 reacties

Wow, 2009. Dat is even geleden. Het lijkt me duidelijk dat we inmiddels de keuze hebben gemaakt dit abonnement niet in te voeren. We zijn ook van mening dat er keuze genoeg is binnen ons huidige assortiment. De plannen uit 2009 zullen in de ijskast zijn gezet en zouden daar best nog wel lang kunnen blijven liggen.
Om het gebruik van de trein buiten de spits te stimuleren, zou je er ook voor kunnen kiezen
om álle reizigers daarvoor kunnen belonen door 20% korting op de ritprijs aan te bieden.
Dat zou kunnen
Reputatie 7
Badge +3
@Machiel
Als zo meteen iedereen korting krijgt kun je beter de tarieven verlaging. Dat is minder rompslomp.
Reputatie 4
Badge
@Machiel
Als zo meteen iedereen korting krijgt kun je beter de tarieven verlaging. Dat is minder rompslomp.

Een dalkorting klinkt vriendelijker dan een spitstoeslag terwijl het in feite hetzelfde is.

Reageer