beantwoord

Hoe voorkom ik verlenging van abonnement?

• 2 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 680 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik had van de NS het Dal Voordeel, 2e klas abonnement gekregen (van de oud-studenten actie). Nu krijg ik een email dat dit automatisch verlengd wordt, wat ik niet wil. Er staat in die mail dat ik het abonnement kan wijzigen op Mijn NS, maar ik kan nergens vinden waar ik de verlenging kan voorkomen. Dus hoe voorkom ik de verlenging van dit abonnement?

Overigens heb ik nog een losstaande klacht dat er geen gewone NS klantenservice emailadres is. De 'virtuele assistent' wil te veel informatie weten wat niet nodig is voor een simpele vraag. Bovendien is een email sneller te versturen en dus klantvriendelijker.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 2 augustus 2014, 16:41

Beste 888, welkom op het forum,
Je kunt het abonnement stopzetten via onze klantenservice. Dit kan eventueel ook via een privébericht op het forum. Daarvoor is het wel nodig dat je ons je NAW-gegevens en kaartnummer geeft, wat ook nodig is via de virtuele assistent. Uit de praktijk blijkt dat via een gewoon emailadres veel essentiële gegevens vergeten worden waardoor de afhandeling van een vraag een stuk langer duurt dan via deze werkwijze.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste 888, welkom op het forum,
Je kunt het abonnement stopzetten via onze klantenservice. Dit kan eventueel ook via een privébericht op het forum. Daarvoor is het wel nodig dat je ons je NAW-gegevens en kaartnummer geeft, wat ook nodig is via de virtuele assistent. Uit de praktijk blijkt dat via een gewoon emailadres veel essentiële gegevens vergeten worden waardoor de afhandeling van een vraag een stuk langer duurt dan via deze werkwijze.

Reageer