beantwoord

Hoe werkt een maandtrajectabonnement?

Hallo,

Ik heb even een vraagje. Als ik een maandtrajectabonnement neem op het traject Wijchen - Nijmegen, geldt het abonnement dan alleen als ik vanuit Wijchen naar Nijmegen reis, of ook andersom van Nijmegen naar Wijchen?

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Loes 22 mei 2014, 11:10

Hoi Gkortenray,

Het maandtrajectabonnement is nog te verkrijgen tot 9 juli dit jaar en wordt vervangen door Traject Vrij Abonnement.

Voor beide abonnementen geldt dat je dan onbeperkt mag reizen op het traject Wijchen - Nijmegen, zowel heen als terug, ongeacht de tijd, je hebt geen last van de spits- en daluren.
Bekijk origineel

13 reacties

Hoi Gkortenray,

Het maandtrajectabonnement is nog te verkrijgen tot 9 juli dit jaar en wordt vervangen door Traject Vrij Abonnement.

Voor beide abonnementen geldt dat je dan onbeperkt mag reizen op het traject Wijchen - Nijmegen, zowel heen als terug, ongeacht de tijd, je hebt geen last van de spits- en daluren.
Hallo Gkortenray,

Loes heeft hier het juiste antwoord gegeven op jouw vraag. Je mag onbeperkt reizen op het traject, beide kanten op. Ik heb je vraag iets aangepast en verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid te vergroten.

Groet,
Marjan
Reputatie 3
Badge
Wellicht een tip:
Overweeg aanschaf van Traject Vrij Maand ipv maandtrajectabo.

U betaalt dan 1,70 meer en moet een OV-chipkaart hebben, maar reist in die maand meteen in Daluren met 40% korting buiten uw traject. Dat heb je al snel terugverdiend.

Tenzij u via Dal Voordeel of een ander product al recht heeft op korting, natuurlijk . .
Wellicht een tip:
Overweeg aanschaf van Traject Vrij Maand ipv maandtrajectabo.

U betaalt dan 1,70 meer en moet een OV-chipkaart hebben, maar reist in die maand meteen in Daluren met 40% korting buiten uw traject. Dat heb je al snel terugverdiend.

Tenzij u via Dal Voordeel of een ander product al recht heeft op korting, natuurlijk . .

Dat is handig!
Krijg je met het huidige maandtraject ook 40% korting buiten je traject en in het weekend?
Met het huidige maandtrajectabonnement krijg je geen 40% korting buiten je traject. Bij een Traject Vrij Maandabonnement krijg je dit wel.
Wat als je op 1 juli een maandtrajectkaart koopt (papier dus)
Kan ik deze dan na 9 juli gewoon blijven gebruiken? Met de papieren versie hoef je niet in- en uit te checken......
Reputatie 6
Badge +2
Ja, gewoon t/m 31 juli.
Dank je! Ik kon dit op de site van de ns nergens vinden. Waar staat dit?
Reputatie 6
Badge +2
Er staat "Het Maandtrajectabonnement bieden we vanaf 9 juli 2014 niet meer aan", NIET "Het Maandtrajectabonnement is vanaf 9 juli 2014 niet meer geldig".
Het Maandtrajectabonnement bieden we vanaf 9 juli 2014 niet meer aan. Het alternatief is Traject Vrij Maand. Aangezien het Maandtrajectabonnement tot 9 juli 2014 te koop is en na aanschaf één maand geldig zijn, lopen de laatste maandtrajectkaarten af op 7 augustus 2014.
Hoi.
Ik heb een vraagje, geen idee of ik hier goed zit.
Met een maandtraject vrij abbo moet je dan zelf elke maand deze bestellen en ophalen bij de machine of doet ie dit automatisch?
Dit met oog op vakantie, het is natuurlijk zonde als die gewoon 3 weken doorloopt terwijl je helemaal niet reist.
Hallo S.G,

Een Traject Vrij Maand loopt na een maand automatisch af. Nadat het Traject Vrij Maandabonnement is komen te vervallen kun je weer opnieuw bestellen via onze website. Vervolgens kun je je nieuwe Traject Vrij Maandabonnement weer activeren bij de NS Kaartautomaat.

Vriendelijke groet,
Herman NS
top! Dankjewel!

Reageer