beantwoord

Hoe werkt Traject Vrij op tussenliggende stations?

• 1 augustus 2019
  • 53 reacties
  • 1542 Bekeken

Toon eerste bericht

53 reacties

Badge +3
In feite moet je dus een spoorkaart erbij pakken, daar een lijn van je traject op tekenen en kijken of die lijn 'vloeiend' is en dus niet zichzelf kruist. En dan of de lengte van die lijn niet meer dan 10 TE langer is dan de kortst mogelijke.

Als je dus een Traject Vrij hebt van Duivendrecht naar Amsterdam Zuid mag je best van/naar/via Bijlmer ArenA (je steekt niet terug) maar dus niet naar Amsterdam Amstel (want dan kom je weer langs/via Duivendrecht zelf). Maar of een overstap op Amstel (door poortjes) mag is dus de vraag.
Reputatie 4
Het moeten dan wel reisadviezen zijn die in de reisplanner worden weergegeven. Duivendrecht - Amsterdam Zuid via Bijlmer ArenA wordt niet geadviseerd, dus dat is niet toegestaan.

Helaas, ik kom niet verder in dit onderwerp. Zoals al eerder is aangegeven door andere gebruikers is dit een onderwerp waarop geen volledige duidelijkheid wordt gegeven. Ik heb geprobeerd om dit toch voor elkaar te krijgen maar helaas blijft het al enige tijd stil op de lijn. Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik wil graag voor jullie als reizigers zoveel mogelijk duidelijkheid bieden maar ik blijf tegen een muur aanlopen. De eerder aangegeven handvaten over wanneer je wel en niet extra kosten maakt zijn helaas alles wat ik jullie kan geven. 

Reageer