beantwoord

Hoe wijzig ik het rekeningnummer van mijn Traject vrij (maand) abbonement?

• 17 september 2014
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

hallo,
Ik heb op 15 augustus een Traject vrij (maand) abbonement afgesloten.
De ingangsdatum was 25 augustus.
Ik ben 16 jaar oud.
Bij de bestelling heb ik mijn rekeningnummer opgegeven, dit wil ik graag wijzigen naar een ander rekeningnummer.
Als ik op "details en wijzigingen" klik, kan ik niets wijzigen.
Wie kan mij helpen?
groet,
icon

Beste antwoord door Marjan NS 17 september 2014, 13:13

Hallo Ineedhelp,

Als je een Traject Vrij maand abonnement hebt is het niet mogelijk om het rekeningnummer te wijzigen. Je hebt het abonnement al met Ideal betaald en de reizen die je buiten je traject maakt zullen eenmalig van hetzelfde rekeningnummer afgeschreven worden. Ik heb de titel van je topic aangepast, zodat je vraag duidelijk is.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

3 reacties

In de titel schrijf je dat je je abonnement wilt beƫindigen, maar in hete bericht zeg je je vankrekeningnummer te willen wijzigen. Beetje onduidelijk allemaal.

Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met de Klantenservice via 030 7515155.

Ook zou je kunnen afwachten of een moderator van dit forum je bericht leest en daarover contact met je opneemt.
In de titel bedoelde ik wijzigen i.p.v. beeindigen. Fout van mij.
Hallo Ineedhelp,

Als je een Traject Vrij maand abonnement hebt is het niet mogelijk om het rekeningnummer te wijzigen. Je hebt het abonnement al met Ideal betaald en de reizen die je buiten je traject maakt zullen eenmalig van hetzelfde rekeningnummer afgeschreven worden. Ik heb de titel van je topic aangepast, zodat je vraag duidelijk is.

Groet,
Marjan

Reageer