beantwoord

Hoe zeg ik een abonnement op.....

• 6 september 2019
  • 56 reacties
  • 1730 Bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Ik heb een reminder gestuurd. Helaas is de persoon die dit voor mij uitzoekt vanwege persoonlijke omstandigheden even afwezig geweest.

Niets te melden. Ik blijf tegen deuren aantrappen!

Ik ben dichtbij een antwoord, maar ik kan nog niets communiceren. Ik kom hierop terug.

Bedankt allemaal voor de feedback. Ik heb een bundel gemaakt en zodoende is duidelijk geworden dat er een kleine groep is die hier baat bij heeft. Echter is de vraag niet zo groot dat wij dit op korte termijn gaan aanpassen vanwege dat dit geen groot issue is en de klant alsnog zijn abonnement kan beëindigen. Ook is het vaak gewenst om dit door de klantenservice te laten doen vanwege dat er vragen zijn over de instructies over het bevestigen van de beëindiging. Een melding hiervan is een optie, maar de kans dat daar overheen gelezen wordt is aanwezig en daardoor een risico.

Nounounou… Omdat “de vraag niet groot is” doen we er maar niks aan. Komkom ZO moeilijk zal het niet zijn, zo’n aanpassing.Wil je een abonnement? Dat kan 24 uur per dag online! Wil je het abo opzeggen? Dan moet u bellen tijdens kantooruren en achteraan in de rij aansluiten.

BIZAR.

@Erryt NS helaas klopt jouw antwoord niet, volgens de ACM moet een abonnement dat online kan worden afgesloten ook online kunnen worden opgezegd.

Reageer