beantwoord

Hoe zeg ik mijn Abonnement af?

• 26 november 2018
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb een dalvoordeel abonnement. En deze zou 25 november automatisch zijn verlengt.
Echter kreeg ik deze mail 26 november. Dus een dag na de automatische verlenging!
Er was ook nergens te vinden hou ik dit uberhaupt kan opzeggen!
Ik hoor graag een reactie en een goede uitleg.
icon

Beste antwoord door Denice NS 26 november 2018, 13:33

Hi Maikel. Welkom bij de Community!

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Je kan hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Het makkelijkste is via onze Chat, Twitter of Facebook. Met betrekking tot de e-mail krijg je 6 tot 8 weken voor de contractverlenging een mail met een aankondiging en hoor je op de dag van de verlenging een mail te krijgen. Ik vermoed dat deze door een storing binnen onze systemen te laat is verzonden 😞
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Maikel. Welkom bij de Community!

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Je kan hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Het makkelijkste is via onze Chat, Twitter of Facebook. Met betrekking tot de e-mail krijg je 6 tot 8 weken voor de contractverlenging een mail met een aankondiging en hoor je op de dag van de verlenging een mail te krijgen. Ik vermoed dat deze door een storing binnen onze systemen te laat is verzonden 😞
Reputatie 7
Badge +3
"klassieke" abonnementen sluit je altijd voor een jaar af en worden automatisch verlengd. In 'mijnNS' staat je verlengingsdatum. De betaling wordt jaarlijks automatisch van je bankrekening afgeschreven. Na een jaar kun je op ieder moment op zeggen. Het vooruitbetaalde bedrag wordt verrekend met het aantal dagen/weken/maanden tot je opzegging.
Als je geen gebruik meer wilt maken van je abonnement, kun je het beste zo snel mogelijk via de klantenservice opzeggen.
Mocht je in de toekomst weer een NS abonnement willen afsluiten, dan zou je kunnen denken aan NS Flex. Deze kun je maandelijks wijzigen/opzeggen.

Reageer