beantwoord

Hoe zet ik mijn studentenreisproduct stop vanuit het buitenland?

• 21 juli 2014
  • 3 reacties
  • 1396 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ben voor een paar maanden in Frankrijk voor ik met mijn Master begin. Ik heb er in Nederland niet aan gedacht om mijn studentenreisproduct stop te zetten. Is dit mogelijk vanuit het buitenland, en hoe doe ik dit? Op de website van DUO wordt alleen aangegeven dat dit via een OV-automaat in Nederland mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 juli 2014, 15:34

Welkom op het forum Pim L!

Het Studentenreisproduct is inderdaad een product van DUO. Voor zover ik weet, dient het product bij een ophaalpunt te worden stopgezet, maar wellicht is er een alternatief. Klik hier voor de contactgegevens bij vragen over het Studentenreisproduct.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

3 reacties

Dit is geen probleem dat te maken heeft met NS, maar een probleem met DUO, omdat het studentenreisproduct een product van DUO is en niet van NS. Als DUO zegt dat je hun product alleen kunt stopzetten bij een kaartautomaat, dan zal dat wel zo zijn. Dat lijkt mij ook logisch, maar voor de zekerheid zou je hierover contact op kunnen nemen met DUO.
Opsturen naar een familielid of bevriende relatie in Nederland die fysiek het studentenreisproduct bij die kaartautomaat kan verwijderen?
Welkom op het forum Pim L!

Het Studentenreisproduct is inderdaad een product van DUO. Voor zover ik weet, dient het product bij een ophaalpunt te worden stopgezet, maar wellicht is er een alternatief. Klik hier voor de contactgegevens bij vragen over het Studentenreisproduct.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer