beantwoord

Hoe zit dat met het ophalen van je abonnement?

• 28 april 2019
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

Ik lees "Uw abonnement kunt u binnen een uur na het betalen van uw bestelling ophalen bij een kaartautomaat.
Maar bedoelen ze nou dat je na het betalen een uur de tijd heb om het abonnement op te halen of dat je juist eerst een uur moet wachten? Dat is me namelijk niet echt duidelijk in de zin.
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 april 2019, 20:07

Het abonnement zal uiterlijk 60 minuten na het betalen bij een automaat opgehaald kunnen worden. Vaak al eerder, maar als er 60 minuten verstreken zijn kan het in ieder geval. Het is dus zeker niet zo dat u maar een uur de tijd hebt om de bestelling op te halen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Het abonnement zal uiterlijk 60 minuten na het betalen bij een automaat opgehaald kunnen worden. Vaak al eerder, maar als er 60 minuten verstreken zijn kan het in ieder geval. Het is dus zeker niet zo dat u maar een uur de tijd hebt om de bestelling op te halen.
Reputatie 7
Badge +3
Een uur na de betaling staat je abonnement klaar als bestelling bij de kaartautomaat. Je hebt dan ongeveer een maand de tijd om je bestelling op te halen. Je abonnement gaat pas in, wanneer je deze op jouw OV-chipkaart hebt gezet.
Bedankt, ik weet voorlopig genoeg

Reageer