Hi hier mijn vraagje
ns flex weekend vrij is het weekend begint op vrijdag 18:30
maar als ik de de trein van 18:33 moet hebben hoelaat mag ik inchecken? Heb je wat extra tijd aangezien je ook naar je perron moet lopen?
alvast dank
Hi hier mijn vraagje
ns flex weekend vrij is het weekend begint op vrijdag 18:30
maar als ik de de trein van 18:33 moet hebben hoelaat mag ik inchecken? Heb je wat extra tijd aangezien je ook naar je perron moet lopen?
alvast dank
Er is een marge van vijf minuten. U kunt dus gratis reizen als u om 18.25 uur of later incheckt.
Merk op: als u vlak daarvoor nog een andere reis gemaakt hebt waarvoor u in de spitsuren hebt ingecheckt, dan moet er minimaal 35 minuten zitten tussen uitchecken en opnieuw inchecken vanaf 18.25 uur.
Welkom bij de NS Community!
Wat
Met een eerste incheck vanaf 18:25 (let op de tijd rechtsboven op het beeldschermpje van een poortje of paaltje!) reis je met Weekend Vrij op vrijdagavond ‘gratis’.
Je mag dan zelfs een trein van bijv. 18:27 nemen want je incheck is geldig op ‘weekend’ tarief.
Mocht je kort daarvoor nog een reis in de spits moeten maken, doe dat dan op je bankpas.
Bedankt zeg!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.