beantwoord

Hoelang duurt het voor de prijzen worden getoond in de reishistorie bij Traject Vrij?

Toon eerste bericht

27 reacties

De betreffende afdeling waar ik de vraag uit heb staan vroeg mij hierom. ik begrijp dat je liever niet wilt dat ik je account aan hen doorspeel?

Als ik nu mijn gegevens geef, denken ze dan iets te kunnen zien dat met terugwerkende kracht verklaart waarom enkele van mijn vorige prijzen zo lang op zich lieten wachten?
Zo nee, dan hoor ik liever hoe ik zo kort mogelijk met hen kan schakelen op het moment dat het zich weer voordoet, dat lijkt me effectiever.
Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe in een tijd waarin we in een minuut of 10 een foto kunnen ontvangen vanaf Mars een wachttijd van 72 uur op wat in- en uitcheckgegevens als acceptabel wordt ervaren, iets meer ambitie zou geen kwaad kunnen...
Tenslotte zou ik graag nog horen sinds wanneer deze doorlooptijd 72 uur is geworden, want eerder was het bij mijn weten 48 uur.
De betreffende afdeling geeft aan dat 72 uur altijd al de standaard hier is geweest! Ik ben met je eens dat dit vrij lang is. "Het heeft te maken met het aanleveren van TLS van de reisdata en de beprijzing van de transacties in verschillende systemen."
Communicatie naar deze afdeling gaat voor consumenten via de klantenservice, je bent vrij je vragen in dit topic te posten, het topic staat op naam van Rueben NS en mij.

Ik neem aan dat ze gaan kijken naar de processen die zich hebben voltrokken in jouw account, maar ik zal dat moeten navragen voor je!

Reageer