beantwoord

Hoeveel dagen heb ik om de overstap naar een NS Flex op mijn OVkaart te activeren/bevestigen?

• 28 maart 2020
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Ik woon in Belgie.

Momenteel zijn de grenzen naar o.a. Nederland gesloten.

Ik zou graag mijn Dalvoordeel naar NSFlexbasis omzetten.

Dit gaat online.

Binnen hoeveel kalenderdagenmoet ik deze overgang op mijn Ov-kaart laden?

dank u.

icon

Beste antwoord door Thom 28 maart 2020, 11:56

U heeft een maand de tijd. Mijn opzegging is bevestigd op 24 maart en ik moest het voor 23 april geldig maken op een automaat. Daar leid ik het uit af. De kosten van uw oude abonnement zijn niet zeer hoog, maar het loopt wel door tot uw bevestiging. Het gaat om vijf euro, met de grenzen dicht is dat dan even zo.

Voor de meelezers: het zijn nu bijzondere tijden, het is niet helder hoe lang dit zo blijft.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U heeft een maand de tijd. Mijn opzegging is bevestigd op 24 maart en ik moest het voor 23 april geldig maken op een automaat. Daar leid ik het uit af. De kosten van uw oude abonnement zijn niet zeer hoog, maar het loopt wel door tot uw bevestiging. Het gaat om vijf euro, met de grenzen dicht is dat dan even zo.

Voor de meelezers: het zijn nu bijzondere tijden, het is niet helder hoe lang dit zo blijft.

Hallo AnUitBelgie en welkom bij de NS Community. 

Naar mijn weten was de termijn altijd 14 dagen, of 10 werkdagen, maar aangezien Thom aangeeft dat hij een maand de tijd had denk ik dat de waarheid daar ligt. De termijn voor jou staat altijd vermeld in de e-mail, lees die dus goed door! 

Reageer