beantwoord

Hoeveel korting krijg ik als ex student op het maand abonnement altijd vrij?

• 28 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Ik ben net afgestudeerd en wil graag het abonnement altijd vrij aanschaffen, maar heb deze maar voor 6 maanden nodig. Daarom wil ik 6 maanden lang het maand abonnement kopen, maar ik kan nergens vinden hoeveel korting ik dan krijg per maand op dat abonnement. Ik las alleen 50 euro op het jaar abonnement.

Groeten, Laura
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 augustus 2014, 14:05

De korting geldt alleen voor jaarabonnementen en niet voor maandabonnementen. Dat staat op deze pagina.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
De korting geldt alleen voor jaarabonnementen en niet voor maandabonnementen. Dat staat op deze pagina.
Hoi Lauraderonde, de korting is inderdaad alleen van toepassing op de jaarabonnementen. Dat houdt dus in dat je Dal Voordeel een jaar lang gratis krijgt, of € 50 korting op één van de andere abonnementen. Zie ook de opmerking onderaan de link die Tochjo geeft:

NOTE: De korting geldt niet voor NS-maandabonnementen. Kies je voor € 50 korting op een NS-abonnement dat je per maand betaalt, dan wordt de korting per maand verrekend. Kies je voor het Dal Voordeel abonnement, dan is deze het eerste jaar gratis.

Hopelijk lukt het je op een gepast abonnement te vinden, succes!

Groet,
Stephan

Reageer