Skip to main content

Hello.

I received some times like this mail.

I don’t know why.

I already cancelled the OV card.

I don’t live in Netherland and I closed the bank card,

so I did let you know, my husband’s IBAN.

So I wonderd I received the emails are fake.

 Yuri Matsumura

 

Relatienummer: 0222892284      |      Ons kenmerk: 5229069731
 
 
 
Beste mevrouw M
 
Uit onze administratie blijkt dat de automatische incasso van factuur 45001190---- van 21 augustus 2023 is gestorneerd. Uw bank heeft aan NS als storneringsreden doorgegeven:
 
U heeft onvoldoende saldo op uw rekening.
 
Wij hebben met u een contractuele afspraak om uw facturen automatisch te mogen incasseren van bankrekeningnummer NL** **** **** ***2 64 ten name van Y -.
Om die reden vragen wij u zo spoedig mogelijk de volgende actie te nemen, zodat de factuur van volgende maand wel automatisch geïncasseerd kan worden:
 
Zorg dat volgende maand voldoende saldo op uw rekening staat.
 
U dient deze factuur alsnog per ommegaande te voldoen door het verschuldigde bedrag van € 5,60 over te maken op rekeningnummer (IBAN) NL14ABNA0576850675 ten name van NS Groep inzake NS Reizigers te Utrecht onder vermelding van omschrijving 406014457.

Als u niet tijdig aan uw betalingsverplichtingen voldoet, zal NS genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Het verschuldigde bedrag wordt dan ineens en in zijn geheel opeisbaar.

It looks like this email is real and you still have to pay for a Flex DalVoordeel subscription.

Best thing to do is contact customer by phone, chat or social media (X/Twitter or Facebook), so they can help solving your issue.

https://www.ns.nl/en/customer-service/contact


dear danhub

thank you so much.

I contacted NS!


That's good to hear @yurimatsumura!


Reageer