beantwoord

i don't know why i received this mail

  • 1 September 2023
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Hello.

I received some times like this mail.

I don’t know why.

I already cancelled the OV card.

I don’t live in Netherland and I closed the bank card,

so I did let you know, my husband’s IBAN.

So I wonderd I received the emails are fake.

 Yuri Matsumura

 

Relatienummer: 0222892284      |      Ons kenmerk: 5229069731
 
 
 
Beste mevrouw M
 
Uit onze administratie blijkt dat de automatische incasso van factuur 45001190---- van 21 augustus 2023 is gestorneerd. Uw bank heeft aan NS als storneringsreden doorgegeven:
 
U heeft onvoldoende saldo op uw rekening.
 
Wij hebben met u een contractuele afspraak om uw facturen automatisch te mogen incasseren van bankrekeningnummer NL** **** **** ***2 64 ten name van Y -.
Om die reden vragen wij u zo spoedig mogelijk de volgende actie te nemen, zodat de factuur van volgende maand wel automatisch geïncasseerd kan worden:
 
Zorg dat volgende maand voldoende saldo op uw rekening staat.
 
U dient deze factuur alsnog per ommegaande te voldoen door het verschuldigde bedrag van € 5,60 over te maken op rekeningnummer (IBAN) NL14ABNA0576850675 ten name van NS Groep inzake NS Reizigers te Utrecht onder vermelding van omschrijving 406014457.

Als u niet tijdig aan uw betalingsverplichtingen voldoet, zal NS genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Het verschuldigde bedrag wordt dan ineens en in zijn geheel opeisbaar.
icon

Beste antwoord door danhub 1 September 2023, 07:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

It looks like this email is real and you still have to pay for a Flex DalVoordeel subscription.

Best thing to do is contact customer by phone, chat or social media (X/Twitter or Facebook), so they can help solving your issue.

https://www.ns.nl/en/customer-service/contact

dear danhub

thank you so much.

I contacted NS!

Reputatie 5

That's good to hear @yurimatsumura!

Reageer