beantwoord

Ik heb begin augustus een 40% kortingskaart besteld, gratis voor studenten

• 20 september 2014
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

Ik heb begin augustus een 40% kortingskaart besteld omdat ik geslaagd ben voor mijn studie. Echter zie ik nu pas dat het voor ex studenten het 1e jaar gratis is, ik heb er ook geen mail of post over ontvangen! Kan ik mij geld of een vergoeding ontvangen, en het dan voor ex studenten gratis in laten gaan?
icon

Beste antwoord door Susan NS 20 september 2014, 15:35

Beste Milo2010, Welkom op het NS Serviceforum. Goed om te lezen dat je geslaagd bent, van harte gefeliciteerd! Ik zou graag je gegevens ontvangen (NAW, OV-Chipkaartnr., geboortedatum) om te kijken wat ik hierin kan betekenen. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Milo2010, Welkom op het NS Serviceforum. Goed om te lezen dat je geslaagd bent, van harte gefeliciteerd! Ik zou graag je gegevens ontvangen (NAW, OV-Chipkaartnr., geboortedatum) om te kijken wat ik hierin kan betekenen. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Badge +3
Een OV-chipkaartnummer bestaat altijd uit 16 cijfers en begint met 3528. Verder is het niet verstandig uw gegevens hier openbaar op het forum te zetten. Klik op Suzan NS links van haar bericht en vervolgens op de knop Stuur bericht om haar een privébericht te sturen.
Best Milo, Ik heb je post met je gegevens verwijderd. Iedereen kon op deze manier je gegevens inzien, dat is niet de bedoeling. Je mag mij deze gegevens toesturen in een privébericht. 🙂 Tochjo legt uit hoe je dat doet.
Ik heb op alles gedrukt maar ik krijg het niet voor elkaar om een privé bericht te sturen. Kan het misschien niet omdat ik op mijn mobiel online ben
Milo2010, ik heb inmiddels een privébericht van je ontvangen. Ik heb je inmiddels een bericht teruggestuurd.

Ik heb op alles gedrukt maar ik krijg het niet voor elkaar om een privé bericht te sturen. Kan het misschien niet omdat ik op mijn mobiel online ben

Reageer