beantwoord

ik heb een NS Flex traject vrij abonnement afgesloten en betaald maar niet zichtbaar in mijn.NS

  • 26 November 2022
  • 4 reacties
  • 280 Bekeken

Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden een NS Flex Traject vrij abonnement afgesloten en betaald. Dit abonnement gaat 1 december 2022 in maar is niet terug te vinden in mijn.ns. Ik heb alleen een bevestigingsmail en kan nergens terugvinden of mijn abonnement ook geactiveerd is, op mijn OV kaart staat of ook maar ergens terug te vinden is. Hoe kan dit en kan ik er 1 december gewoon op reizen? Groet Raymond 

icon

Beste antwoord door Momo 26 November 2022, 20:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Een nieuw Flex abonnement is pas zichtbaar op de ingangsdatum, in dit geval dus 1 december. Op de ingangsdatum zul je ook een mail krijgen dat je het Flex abonnement kan ophalen bij een automaat.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Gigabytje,

Als de ingangsdatum 1 december is, is het abonnement ook pas op 1 december zichtbaar in Mijn NS. Vanaf 1 december kunt u het ook ophalen (activeren) bij een kaartautomaat.

Bij mij zou hij ook 1 december ingaan.. Maar ik heb geen producten bij het automaat.. Ook niks in mijn ns. Wat nu?

Ik heb wel een bevestigingsemail dat mijn abonnement op rekening overgezet is naar traject vrij

Als je een bestaand NS Flex abonnement hebt gewijzigd in een NS Flex Traject Vrij abonnement hoef je daar niets voor te doen. Via mijn abonnementen moet je echter wel het abonnement zien staan.

Reageer