beantwoord

Ik heb een studenten OV en ik zie dat NS binnekort 50 euro afschrijft.

• 21 maart 2014
  • 4 reacties
  • 659 Bekeken

Ik ben student en beschik over een studenten OV. Ik constateerde net dat er een afschrijving van de NS gepland staat in mijn ING van 50 euro. Ik ben in 2013 begonnen met studeren en heb toen mijn studenten OV aangevraagd. Hiervoor maakte ik gebruik van een Daluren abonnement. Hoe komt het dat ik nog steeds 50 euro moet betalen? Hoe zeg ik dit op of annuleer ik dit?
icon

Beste antwoord door Loes 21 maart 2014, 16:07

Ik ben student en beschik over een studenten OV. Ik constateerde net dat er een afschrijving van de NS gepland staat in mijn ING van 50 euro. Ik ben in 2013 begonnen met studeren en heb toen mijn studenten OV aangevraagd. Hiervoor maakte ik gebruik van een Daluren abonnement. Hoe komt het dat ik nog steeds 50 euro moet betalen? Hoe zeg ik dit op of annuleer ik dit?

Hoi Sophie,

Die € 50,- zal inderdaad te maken hebben met het verlengen van het Dal Voordeel abonnement, deze wordt stilzwijgend verlengd namelijk. Als je die niet meer wilt hebben, moet je die opzeggen via de klantenservice, telefonisch te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 20 21 163 (€ 0,10 per minuut).

Schriftelijk kan natuurlijk ook en dan moet je dat sturen naar:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Via deze wegen is het op te zeggen en zal het verder in orde gaan komen. Ik hoop dat het je op korte termijn gaat lukken. Blijkbaar heb je het Dal Voordeelabonnement al een jaar, dus deze is nu per maand opzegbaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Sophie,