beantwoord

Ik heb een Traject Vrij Maand abonnement. Kan ik na afloop daarvan nog steeds reizen?

• 9 juli 2014
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Ik heb een Traject Vrij Maand abonnement. Volgens de uitleg krijg ik een factuur achteraf voor reizen buiten mijn vaste traject. Geldt dit laatste alleen zolang mijn abonnement nog lopend is, of ook na afloop daarvan? Of moet ik na afloop van mijn Traject Vrij Maand saldo laden op mijn OV-chipkaart om te kunnen reizen? Overigens heb ik een Traject Vrij Maand abonnement in plaats van Traject Vrij Jaar omdat het laatste voor mij duurder uitpakt, ondanks dat ik het hele jaar op hetzelfde traject reis: doordat ik vaak op vakantie ga.
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 juli 2014, 10:33

Als uw Traject Vrij maandabonnement niet meer geldig is, laadt u saldo en reist u op saldo.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Als uw Traject Vrij maandabonnement niet meer geldig is, laadt u saldo en reist u op saldo.
Hallo Vinzteen,

Tochjo geeft hier het juiste antwoord. Als je een Traject Vrij abonnement op je OV-chipkaart hebt staan reis je op rekening en krijg je een factuur achteraf. Is je Traject Vrij afgelopen dan reis je weer op saldo en moet je saldo op je OV-chipkaart laden. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Abonnementen', om de vindbaarheid te vergroten.

Groet,
Marjan

Reageer