beantwoord

ik heb een voordeelurenabonnement kan daar geen vrijreizendagen (60+) aan gekoppeld?

• 6 juli 2016
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

als ik omzetten of aanvullen abonnement aanklik gebeurt er niets
icon

Beste antwoord door Janou NS 20 juli 2016, 10:58

Neeltje! Ik heb je een privébericht gestuurd, laat je het mij weten of je mijn hulp wilt?

Voor de meelezer: het is voor ons (als moderators) gewoon mogelijk om bij je abonnement (mits je een 60+ bent) om er keuzedagen bij toe te voegen, ook kunnen wij deze laten verwijderen zodat je alleen maar een 40% korting abonnement hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Neeltje! Ik heb je een privébericht gestuurd, laat je het mij weten of je mijn hulp wilt?

Voor de meelezer: het is voor ons (als moderators) gewoon mogelijk om bij je abonnement (mits je een 60+ bent) om er keuzedagen bij toe te voegen, ook kunnen wij deze laten verwijderen zodat je alleen maar een 40% korting abonnement hebt.
als ik omzetten of aanvullen abonnement aanklik gebeurt er niets

Hallo neeltje en welkom op het NS forum. Begrijp ik goed dat je graag keuzedagen wilt bij je abonnement? Als je wil kan ik dat voor je in orde maken als je mij een privébericht wil sturen. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".

Reageer