beantwoord

ik heb een voordeelurenabonnement maar ontvang de spoor niet

• 15 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 791 Bekeken

ik heb het hele jaar al gebeld om aan de Spooreditie te komen, nu weer voor de Cityuitgave. Bij NS sta ik goed in het systeem. Klantenservice verwijst me naar Sandd. Sandd zegt dat ik hun systeem niet voor kom en dat NS nooit iets voor mij aanlevert. NS weer gebeld en zij zegt ijskoud dat ze dan verder niets voor mij kan doen. Dit is toch geen service wanneer ik zelf alsmaar moet bellen om de Spoor in handen te krijgen? Ik voel me erg afgescheept.
Wat kan ik nu toch doen om wel normaal post van NS te krijgen, post waar ik recht op heb omdat ik een abonnement heb?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 15 oktober 2014, 19:59

Dag Mariann, wat vervelend dat je het blad Spoor nog steeds niet ontvangt. Ik kan even kijken wat ik voor je kan doen. Als jij mij via een privébericht even je gegevens en je verhaal nogmaals stuurt zal ik ook direct het laatst verschenen nummer van Spoor, de Cityuitgave, naar je toezenden. Groet Ramon
Bekijk origineel

4 reacties

Misschien kan een moderator iets voor je doen
Dag Mariann, wat vervelend dat je het blad Spoor nog steeds niet ontvangt. Ik kan even kijken wat ik voor je kan doen. Als jij mij via een privébericht even je gegevens en je verhaal nogmaals stuurt zal ik ook direct het laatst verschenen nummer van Spoor, de Cityuitgave, naar je toezenden. Groet Ramon
Naar welk adres moet ik dat privébericht zenden?
Ik heb geen e-mailadres van de NSklantenservice en ik neem aan dat Ramon iemand van de klantenservice is?
Ramon NS werkt inderdaad voor NS. Om hem een privébericht te sturen: Klik op "Ramon NS" of op zijn fotootje en dan op "Stuur bericht".

Reageer