Ik heb weer het blad Spoor (2014/3) nog niet

• 18 september 2014
  • 5 reacties
  • 300 Bekeken

Blad Spoor 2014/2 kwam niet, ook niet bij mijn vriend. Ik belde, ze zouden nagestuurd worden, niets. Ik belde weer, ze zouden allebei naar mij gestuurd worden, niets. Nog maar eens bellen met de vraag het blad naar de camping te sturen, en daar hing het blad Spoor op de deur.
Stuurden jullie de bladen wel of niet naar Heemskerk en Heiloo of gooien de postbezorgers hier de bladen in hun schuurtje?
Bij een vriend zag ik Spoor 2014/3 al liggen met informatie over de Spoordag in Amersfoort en bonnen. Ik heb het blad nog niet. Mijn vriend in Heiloo ook niet.
Als de bladen er nog aankomen en toevallig eerder naar Lelystad verzonden worden, oke, maar anders: waar blijven de bladen Spoor 2014/3??? Als jullie de bladen wel versturen en wij ontvangen ze niet, wat dan?

5 reacties

Beste MaartjeZee, zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer? Dan ga ik voor je nakijken waar dit precies aan ligt, ik begrijp dat het vervelend is dat je Spoor nog niet hebt ontvangen.

Groet, Stephan
Hallo Stephan, ik hoop dat ik zo prive reageer.
Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator

Bedankt voor je hulp
Met vriendelijke groeten, Mara Ooievaar
Dit was geen privébericht, ik heb je gegevens daarom verwijderd. Ik heb je een privéconversatie gestart waarin ik je verder kan helpen.
Hallo Thijs van de NS, bedankt voor je hulp, ik heb inmiddels Spoor nummer 3 ontvangen en we zijn al weer plannen aan het maken voor dagjes op stap.
Thijs is er niet, maar ik ben heel blijk voor je! 🙂 Veel plezier bij jullie uitstapjes!
Hallo Thijs van de NS, bedankt voor je hulp, ik heb inmiddels Spoor nummer 3 ontvangen en we zijn al weer plannen aan het maken voor dagjes op stap.

Reageer