beantwoord

Ik kan geen bestelling plaatsen i.v.m. een ongeldig kaartnummer

• 4 september 2015
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Ik wil graag voor mijn kinderen een kids vrij abonnement bestellen. Ik heb mijn eigen kaartnummer van mijn OV ingevuld en krijg dan de mededeling dat mijn kaart nummer niet terug te vinden is in jullie administratie.. Zie afbeelding in bijlage..

Dit is vreemd omdat ik gewoon gebruik maak van mijn OV en ook van mijn korting.

Waar kan dit aan liggen?
icon

Beste antwoord door srt 4 september 2015, 03:19

Voor alle duidelijkheid-in dit forum blijken daar zeer vaak misverstanden over te zijn: voor de KIDS moet U hun EIGEN OV-chipkaart hebben en dat nr opgeven, elk dus een eigen kaart, het komt immers op hun eigen kaart te staan! Het is niet gratis, maar kost 1 cent. Het systeem kijkt naar de geb. datum en weigert het dus te plaatsen bij personen >12 jaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Uw bijlage bevat uw ov-chipkaartnummer, dat zou u beter kunnen weghalen al weet ik niet of dat nog kan. Volgens de schermprint geeft u aan dat het hoofdabonnement Kids Vrij is, hier moet u echter uw eigen abonnement kiezen.
Reputatie 1
Badge
Voor alle duidelijkheid-in dit forum blijken daar zeer vaak misverstanden over te zijn: voor de KIDS moet U hun EIGEN OV-chipkaart hebben en dat nr opgeven, elk dus een eigen kaart, het komt immers op hun eigen kaart te staan! Het is niet gratis, maar kost 1 cent. Het systeem kijkt naar de geb. datum en weigert het dus te plaatsen bij personen >12 jaar.
Beste Enjoys,

Het antwoord van srt is juist; voor het bestellen moet het OV-chipkaart worden ingevuld waar ook het abonnement op komt staan. In dit geval is dat dus de OV-chipkaart van de kinderen. Is dat inmiddels gelukt?

Reageer