Ik krijg telkens een foutmelding als ik het abonnement wil afsluiten, weet iemand waar dat aan ligt?
Ik kan geen ns flex dalvoordeel afsluiten, error mw. Weet iemand hoe dit kan?
Beste antwoord door Laura NS
Ik kreeg zelf deze foutmelding aan het einde van de bestelling als je moet kiezen tussen een nieuwe of een bestaande kaart. Bij het invoeren van een bestaand kaartnummer verscheen er, na klikken verder/doorgaan onderaan de pagina, onder het kaartnummer de melding 'Error MW'.
Daarna kon ik niet verder. Ik dacht zelf dat het te maken zou kunnen hebben met het feit dat de kaart al aan een ander Mijn NS-account was toegevoegd. Dat wist ik toen verder niet, dus heb niet geprobeerd of de kaart uit een ander account verwijderen het probleem op zou hebben gelost.
Error MW komt me inmiddels bekend voor als zijnde dat er gegevens missen in je account. Je zou je informatie via Mijn NS verder aan kunnen vullen en anders dit even bij onze klantenservice neerleggen. Daarna moet het zeker lukken.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.