Skip to main content
beantwoord

Ik kan geen Traject kaart bestellen

  • 10 September 2023
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Wanneer ik een traject abonnement wil bestellen schiet hij terug naar alle abonnementen en kan ik dus niet betalen hebben meer mensen dit?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je het abonnement op korte termijn wilt hebben, kun je het beste bellen met NS klantenservice. Anders contact zoeken via X (Twitter), Facebook of chat.

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat meer mensen het hebben. Nadat ik het traject heb ingevuld en geklikt op ‘Bestel nu’ springt-ie inderdaad terug naar de abonnementen-pagina. 't Zal 's een keer allemaal vlekkeloos werken …

Volg de tip van MoDe als je het abonnement snel wil hebben. De klanteNService kan dit als het goed is ook voor je regelen. 030-7515155

EDIT: Bovenstaande was getest met Chrome. Met Edge lijkt het wel goed te werken.

Reageer