beantwoord

Ik kan in mijn NS mijn abonnement niet meer zien na ophalen klassewissel

  • 2 november 2015
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Ik heb gisteren, per 1-1-2016 een structurele klassewissel aangevraagd 2--> 1e klas voor mijzelf Ik wilde vandaag ook online het bij abonnement van mijn vriendin omzetten vanaf 1 januari naar 1e klas. Dat kon niet via mijn NS want mijn hoofdabbonnement was weg. Ik heb toen NS gebeld. Men gaf aan dat ze het abonnement per 30-11-2015 konden beëindigen en ik dan per 1-12 een nieuwe dalvrij 1e klas voor haar aan kon vragen al per 1-12. Perfect, alleen zie ik nu dus niet de knoppen bij mijn kaart staan om een nieuw abonnement op te halen (alleen reizen op saldo). Is dit een bekend probleem op mijn NS?Ik durf nu niet de beëindiging op te halen als ik geen abonnement in mijn NS kan bijbestellen, anders zit zij zonder abonnement.Ik denk dat door mijn klassewissel ik nu geen andere mutaties tot 1-1-2016 kan doorvoeren, klopt dit? Kan ik telefonisch regelen dat ik een nieuw bij abonnement 1e klas kan laten ingaan per 1-12?
icon

Beste antwoord door Janou NS 9 november 2015, 17:52

Contact gehad met Remquito maar geen bericht meer terug ontvangen. Het kan soms zijn dat wijzigingen later in MijnNS verwerkt worden, dit kan voor de topic starter ook het geval zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb gisteren, per 1-1-2016 een structurele klassewissel aangevraagd 2--> 1e klas voor mijzelf Ik wilde vandaag ook online het bij abonnement van mijn vriendin omzetten vanaf 1 januari naar 1e klas. Dat kon niet via mijn NS want mijn hoofdabbonnement was weg. Ik heb toen NS gebeld. Men gaf aan dat ze het abonnement per 30-11-2015 konden beëindigen en ik dan per 1-12 een nieuwe dalvrij 1e klas voor haar aan kon vragen al per 1-12. Perfect, alleen zie ik nu dus niet de knoppen bij mijn kaart staan om een nieuw abonnement op te halen (alleen reizen op saldo). Is dit een bekend probleem op mijn NS?Ik durf nu niet de beëindiging op te halen als ik geen abonnement in mijn NS kan bijbestellen, anders zit zij zonder abonnement.Ik denk dat door mijn klassewissel ik nu geen andere mutaties tot 1-1-2016 kan doorvoeren, klopt dit? Kan ik telefonisch regelen dat ik een nieuw bij abonnement 1e klas kan laten ingaan per 1-12?

Hallo Remquito en welkom op het NS Forum! Ik wil dit graag voor je uitzoeken, zou jij mij hiervoor in een privébericht je NAW gegevens en Ov-chipkaartnummer kunnen doorsturen? Help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Contact gehad met Remquito maar geen bericht meer terug ontvangen. Het kan soms zijn dat wijzigingen later in MijnNS verwerkt worden, dit kan voor de topic starter ook het geval zijn.

Reageer