beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet beeindigen. Wat nu?

• 27 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

ik heb de brief ontvangen om mijn ov kaart te stoppen ben daar mee naar het stadion geweest bleek het om een andere kaart te gaan de kaart waar het om gaat is met de post kwijt geraakt dus ik ken dat niet stoppen ik wil graag dat dat even na gekeken wordt want ik ken er verder niks mee doen . bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 augustus 2014, 11:30

Beste popkohelmus, om je beeindiging te kunnen doorvoeren moet het product ook van je OV-chipkaart worden verwijderd. Om dit in orde te maken moet je met de OV-chipkaart naar een NS-kaartautomaat toe gaan. Je kunt daar het abonnement deactiveren. Ik begrijp dat je niet meer in bezit bent van de juiste OV-chipkaart. In dat geval moet je eerst deze kaart blokkeren. Dit kan via de website van de organisatie OV-chipkaart of door te bellen met OV-chipkaart. Nadat je de kaart hebt geblokkeerd mag je mij een privébericht sturen. Ik zal dan uitzoeken hoe ik verder kan helpen.

PS: ik heb de titel aangepast zodat je topic beter vindbaar is. Ook heb ik je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste popkohelmus, om je beeindiging te kunnen doorvoeren moet het product ook van je OV-chipkaart worden verwijderd. Om dit in orde te maken moet je met de OV-chipkaart naar een NS-kaartautomaat toe gaan. Je kunt daar het abonnement deactiveren. Ik begrijp dat je niet meer in bezit bent van de juiste OV-chipkaart. In dat geval moet je eerst deze kaart blokkeren. Dit kan via de website van de organisatie OV-chipkaart of door te bellen met OV-chipkaart. Nadat je de kaart hebt geblokkeerd mag je mij een privébericht sturen. Ik zal dan uitzoeken hoe ik verder kan helpen.

PS: ik heb de titel aangepast zodat je topic beter vindbaar is. Ook heb ik je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
beste femke als ik geen kaart heb die met de post kwijt is geraakt hoe moet ik dat dan doen ik ken er verder niks mee beginnen
Je moet in dat geval eerst de kaart blokkeren. Femke heeft in haar reactie uitgelegd hoe dat moet, vervolgens kunnen wij je abonnement na 5 werkdagen beëindigen zonder dat je het product moet ophalen.
Je hebt als reiziger bijna een verklarende woordenlijst nodig om de terminologie te volgen.

'Product ophalen' betekent 'reisproduct van de OV-chipkaart verwijderen', niet te verwarren met 'reisproduct op de OV-chipkaart zetten', wat wordt aangeduid met 'activeren'.
Dat is inderdaad een goede aanvulling op het 'ophalen' Pe_pe.

Reageer