beantwoord

Ik kan mijn ns abonnement niet terugvinden op mijnns.nl

  • 14 september 2020
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Ik kan mijn ns abonnement niet terugvinden op mijnns.nl, alleen die van mijn dochter staat erop, kidsvrij abonnement, terwijl ik zelf ook een abonnement heb

 

icon

Beste antwoord door Rizana NS 14 september 2020, 14:56

Hi Joliamy, welkom bij de NS Community. 

 

Je dient per persoon een Mijn NS account te hebben, vandaar dat het “Mijn NS” heet. Je kunt wel meerdere kaarten koppelen, maar dan is niet alles inzichtelijk.

Wat je kunt doen is via de klantenservice jouw e-mailadres laten aanpassen in oNS systeem en je met dat e-mailadres een nieuw "Mijn NS account” aanmaken. Als je je kaart dan koppelt, dan kan je je gegevens inzien.

Het e-mailadres in ons systeem dient overeen te komen met het Mijn NS account. Waarschijnlijk heb je nu in het account van jouw dochter jouw e-mailadres staan, vandaar dat jouw kaartgegevens niet zichtbaar worden. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Joliamy, welkom bij de NS Community. 

 

Je dient per persoon een Mijn NS account te hebben, vandaar dat het “Mijn NS” heet. Je kunt wel meerdere kaarten koppelen, maar dan is niet alles inzichtelijk.

Wat je kunt doen is via de klantenservice jouw e-mailadres laten aanpassen in oNS systeem en je met dat e-mailadres een nieuw "Mijn NS account” aanmaken. Als je je kaart dan koppelt, dan kan je je gegevens inzien.

Het e-mailadres in ons systeem dient overeen te komen met het Mijn NS account. Waarschijnlijk heb je nu in het account van jouw dochter jouw e-mailadres staan, vandaar dat jouw kaartgegevens niet zichtbaar worden. 

Reageer