beantwoord

Ik kan mijn product niet ophalen bij de kaartautomaat. Wat nu?

• 22 June 2014
  • 4 reacties
  • 357 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag een abonnement besteld (altijd voordeel). Deze heb ik betaald en moest vandaag ingaan maar ik kan hem niet ophalen bij de kaartautomaat. Ik heb ook geen mail gekregen ter bevestiging. Hoe kan ik dit oplossen
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 June 2014, 14:24

Bekijk origineel

4 reacties

Er is al langere tijd een storing aan de gang waarbij bevestigingsmails soms wel en soms weer niet worden verzonden/
Dit komt op dit topic regelmatig, soms meerdere malen per dag aan de orde.

Ook hier zeggen de moderators consequent dat er aan een oplossing wordt gewerkt, zonder ook maar een prognose uit te spreken.

Er zal niet veel anders op zitten dan geduldig af te wachten of morgen contact op te nemen met de Klantenservice (030 751 51 55)
Beste Melissa, Welkom op het NS Service Forum. Fijn dat je ons forum hebt weten te vinden. De storing is inmiddels opgelost, dus het abonnement zou op dit moment klaar moeten staan bij de kaartautomaat. Laat je weten of het gelukt is?

Ik heb de titel van dit topic aangepast en ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Ik heb ongeveer het zelfde : mijn voordeelurenkaart verloopt begin augustus en volgens een door de NS verstuurde brief , moet ik het abonnement nog activeren bij de automaat.Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd maar de automaat zegt dan er niets aan bestellingen klaar staat.Komt dit nu nog in orde of moet ik maatregelen treffen?
Beste Guido, om antwoord te geven op je vraag kijk ik graag even in je kaartgegevens. Ik zal via een priv├ębericht contact met je opnemen.

Reageer