beantwoord

ik vraag de ns om twee weken later te betalen

• 30 October 2014
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Dat kan niet omdat het in het systeem al zit als een acceptgiro is verstuurd zegt men nou dat noem ik geen service kost mij 40 euro extra wat eigenlijk niet nodig is toch.
als men twee weken mij de tijd gaf dan was het goed als men niet direct kan incasseren dan krijg je al direct een acceptgiro dat je binnen twee weken moet betalen.
Ik vroeg twee weken extra dat gaat niet omdat het zo in het systeem zit onzin vindt ik dat dit is mensen onnodig op geldkosten jagen dit noem ik geen service van de ns.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 30 October 2014, 18:58

Bekijk origineel

2 reacties

Je kunt ook gewoon zorgen dat je je rekeningen op tijd betaalt. Over de betaling ben je een overeenkomst met NS aangegaan. Kom die overeenkomst gewoon na. Doe je dat niet, dan moet je verder niet zeuren.
Welkom op het NS serviceforum1953. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum abonnementen, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Het antwoord wat je hebt gekregen klopt inderdaad, wij kunnen je daar niet in tegemoet komen. Wij willen je niet op kosten jagen, maar zoals De Luchtmacht ook heeft aangegeven ben je wel een overeenkomst met ons aangegaan. Je dient dan ook echt binnen de aangegeven termijn te betalen om incasso kosten te voorkomen. Mocht dit niet lukken dan zou ik je willen adviseren om dit met familie, vrienden of kennis onderling te regelen om op die manier de extra kosten te voorkomen.

Reageer