beantwoord

ik wil geen mails meer ontvangen

• 25 februari 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik heb geen abonnement meer bij de NS en nog steeds krijg ik elke maand een mail met een factuur (€0,00). Ik heb al geprobeerd mijn gegevens te wissen maar nog steeds blijf ik mails van de NS ontvangen. Ik wil heel graag GEEN mails meer krijgen. Het is ook onmogelijk om een nummer of mailadres van de klantenservice te achterhalen. Heel irritant. 
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 25 februari 2021, 10:28

Heb je je abonnement echt opgezegd of heb je 't omgezet naar “Flex Basis"? In dat laatste geval zul je inderdaad maandelijks een factuur blijven krijgen, of je nou gereisd hebt of niet. Je kunt via de klanteNService het abonnement daadwerkelijk opzeggen. Daarna zul je die beëindiging nog moeten activeren bij een kaartautomaat.

Het telefoonnummer (030-7515155) staat gewoon op de pagina van de klanteNService. Ze zijn helaas niet per e-mail bereikbaar.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Heb je je abonnement echt opgezegd of heb je 't omgezet naar “Flex Basis"? In dat laatste geval zul je inderdaad maandelijks een factuur blijven krijgen, of je nou gereisd hebt of niet. Je kunt via de klanteNService het abonnement daadwerkelijk opzeggen. Daarna zul je die beëindiging nog moeten activeren bij een kaartautomaat.

Het telefoonnummer (030-7515155) staat gewoon op de pagina van de klanteNService. Ze zijn helaas niet per e-mail bereikbaar.

Reageer