beantwoord

Ik wil graag de registratie zien van mijn keuzedagen 2014

• 18 augustus 2014
  • 13 reacties
  • 627 Bekeken

Ik wil graag de registratie van mijn keuzedagen 2014 zien

icon

Beste antwoord door Hertog 19 augustus 2014, 22:51

Beste imoheise,

Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, het is niet wenselijk om die openbaar te plaatsen.
Groet,
Stephan

Nou weet ik niet wat jij hebt verwijderd, maar ik zie in het startbericht van dit topic nog gewoon, de NAW gegevens staan. Niet alleen slordig van Imoheise, maar ook van jou.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U moet een apart kaartje via internet of in de automaat kopen naar het eerste station waar de trein na 9 uur stopt. Daar moet u dan uitstappen, inchecken met uw keuzedag en dan met de volgende trein weer verder reizen.

U kunt niet op uw OV-chipkaart voor 9 uur reizen en dan na negenen even uitchecken en op uw keuzedag inchecken omdat het tweede deel van uw reis dan geldt als overstap en tegen vol tarief wordt afgerekend.
Hoi richard fenger, wat Cassanda aangeeft klopt inderdaad. Is het zo duidelijk voor je of heb je nog vragen?
Je kunt de geldigheid van de keuzedagen ook in je Mijn NS-account inzien.

nu wel maar maar toen wist ik dat nog niet. Nu ook een mailtje 1 x per jaar met die data. Waarom niet iedere 2 maanden ...??? Door slechte informatie heb ik dit jaar een aantal vrije dagen gemist.

En nu wil ik gedeeltelijk voor 09.00 uur reizen en dezelfde reis ook na 09.00 uur met een keuzedag. Moet ik dan onderweg uitstappen en opnieuw in- en uitchecken.... ?? Moet om 10.30 uur (aankomst) 's morgens van Amsterdam naar Sittard reizen.
Hoi richard fenger, wat Cassanda aangeeft klopt inderdaad. Is het zo duidelijk voor je of heb je nog vragen?
Je kunt de geldigheid van de keuzedagen ook in je Mijn NS-account inzien.
Reputatie 2
Dezelfde dag als de verlengdatum van het abonnement, en dat per twee maanden.
1 keuzedag per 2 maanden. wat zijn de vervaldagen/data ?
@imoheise

Reageren doet u door tekst te typen in het vak onderaan en dan op "Plaats" te klikken.

Als u klikt op "Reageer" onder een bericht dan wordt dat bericht als citaat in het tekstvak gekopieerd. U kunt daar uw eigen reactie onder typen (na [/quote]). Het heeft weinig nut om een citaat te plaatsen zonder er een reactie onder te typen.
Goed dat je dit opmerkt Hertog, ik heb alsnog de NAW-gegevens uit het topic verwijderd.
Beste imoheise,

Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, het is niet wenselijk om die openbaar te plaatsen.
Groet,
Stephan

Nou weet ik niet wat jij hebt verwijderd, maar ik zie in het startbericht van dit topic nog gewoon, de NAW gegevens staan. Niet alleen slordig van Imoheise, maar ook van jou.
Goed dat je dit opmerkt Hertog, ik heb alsnog de NAW-gegevens uit het topic verwijderd.
Beste imoheise,

Groet,
Stephan

[quote=imoheise]Ik wil graag de registratie van mijn kn
euzedagen 2014 zien
Beste imoheise,

Goed dat je op het NS Serviceforum je vraag stelt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer? Dan kijk ik de status van je Keuzedagen na. Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, het is niet wenselijk om die openbaar te plaatsen. Je topic is verplaatst naar "Abonnementen", zodat het beter vindbaar wordt.

Groet,
Stephan
U kunt beter uw persoonlijke gegevens weer verwijderen uit dit openbare bericht en ze eventueel in een privébericht aan een moderator sturen als die erom vraagt.

Reageer