Ik wil graag een tweede kaart voor het komende jaar zonder mijn huidige dalurenkaart kwijt te raken.
Voor 99 euro per maand zou ik dan buiten de spits heen en weer kunnen reizen.
Ik snap niet waarom dat niet (schijnt) te kunnen. Voorzover ik begrijp kan ik alleen een nieuw abo krijgen als dat in plaats van het oude abo komt. Maar nadat we in ons nieuwe huis wonen heb ik meer dan genoeg aan mijn huidige abonnement.
Kan iemand mij uitleggen waarom de NS niet 12 x 99 euro xtra aan mij wil verdienen? Ik kan toch maar 1 kaart tegelijkertijd gebruiken?
Of ben ik de enige die hier mee zit of behoefte aan heeft.
Bedankt.
Beste antwoord door Leny NS
Beste Marina,
Het is inderdaad mogelijk om een nieuwe Dal Vrij abonnement af te sluiten. Via de webshop dalvrij kan je het abonnement bestellen + een nieuwe OV-chipkaart (kosteloos).
Je dient de ingangsdatum 2 weken in de toekomst te zetten.
Zo kun je het Voordeelurenabonnement houden en een nieuwe kaart + abonnement aanvragen. Je wilt het abonnement 1 jaar gebruiken? Na de verlenging kun je het abonnement maandelijks opzeggen. Dit kun je doorgeven via de NS klantenservice of per brief.
Vriendelijke groet,
Leny
Bekijk origineel
Het is inderdaad mogelijk om een nieuwe Dal Vrij abonnement af te sluiten. Via de webshop dalvrij kan je het abonnement bestellen + een nieuwe OV-chipkaart (kosteloos).
Je dient de ingangsdatum 2 weken in de toekomst te zetten.
Zo kun je het Voordeelurenabonnement houden en een nieuwe kaart + abonnement aanvragen. Je wilt het abonnement 1 jaar gebruiken? Na de verlenging kun je het abonnement maandelijks opzeggen. Dit kun je doorgeven via de NS klantenservice of per brief.
Vriendelijke groet,
Leny